Praktisk information

Åbningstider

Morgenmodul: 06.15 - 08.00

Eftermiddagsmodul: Indtil kl. 17.00 og fredag kl. 16.00

Fuldtidsmodul: Dækker begge åbningstider.

I skoleferier kan morgenmodulet bruges i skoledages længde

SFO har åben

• Uge 7 og 42
  • Mellem jul og nytår
  • De tre dage før påske
  • Dagen efter Kr. himmelfartsdag og grundlovsdag

SFO er lukket den 24. december.

Det forventes at barnet holder 4 ugers ferie i skolernes ferie i løbet af et kalenderår.

Ind og udmeldelser af SFO

I finder digital pladsanvisning på Billund Kommunes hjemmeside.  For at få adgang til selvbetjeningsløsningerne skal I anvende NemID og der er følgende muligheder.

• Indmeldelse
  • Udmeldelse er med en måneds varsel til den 15. eller den sidste kalenderdag i måneden.
  • Skifte modul. Hvis der opstår et nyt pasningsbehov, kan I med dags varsel gå op i tid. Ønsker I at gå ned i tid sker det med en måneds varsel til den 15. eller den sidste kalenderdag i måneden.
  • Der kan søges om økonomisk friplads

Aula

Aula bruges som kommunikationsplatform. I aula anvendes komme/gå systemet hvor I som forældre indtaster jeres barns tider, sygdom, ferie, fri m.m. I komme/gå modulet vil I ligeledes melde jeres barn til pasning i skoleferierne. Jeres barn taster selv ind og ud på en fælles tjek in skærm.

Erstatningspligt

Er uheldet ude og børnene ødelægger ting på skolen/SFO er I som forældre erstatningspligtige. I nogle tilfælde vil familiens ansvarsforsikring dække skaden.